torsdag 21. april 2016

Heldige meg...



Heihei...

Ser dere hvor heldig jeg var...
Theodor tok nemlig ansvar og styrte opp middagen...
Kanskje ikke verdens sunneste... men det legger vi ikke så stor vekt på...

Han svettet og brente smøret...
Men jeg bedyret at det bare kom til å bli god med karamellsmør... 
og det ble det også... heldigvis...

Og mens jeg var å trente...
Da hadde han vaffeljernet i sving...
Nystekte vaffler var det som møtte meg da jeg kom hjem....

Og kidsa...
De var rimelig stolt og fornøyde med sin egen innsats...
Moro...

Dagene flyr ellers i vei...
Synes det er så deilig med lysere kvelder... og at snøen sakte men sikkert nå smelter bort...
Jeg har begynt så vidt med å så forskjellige frø...
Er det fint vær imorgen... kan jeg jo kanskje ta noen bilder...
Så får dere se...


Nå må jeg etterlyse ungene...
ute og springer til langt på kvelden...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar