tirsdag 12. januar 2016

Endelig....




Ja...
Endelig kom snøen...
Og det ble litt mildere... 
nå er det bare -12 ute og det kjennes som en vårdag....

Har vært ute på kvelden og ryddet bort snøen...
Passet på å kaste opp masse snø rundt huset...
Det har hjulpet på temperaturen i kjelleren... 
Der har det vært skrekkelig kaldt de siste dagene...

Syntes det var så fint og deilig ute at jeg måtte ta med meg kameraet ut....
Herlig å komme seg ut ett par timer på kvelden... Blir jo så innmari trøtt etter jeg er ferdig for dagen på jobb...
Har lovet meg selv å gå tidlig til køys nå ikveld... 
men jeg bruker glemme bort det ettersom klokken tikker på...







Nå håper vi på enda mer snø sånn at Granbergets Slalombakke kan åpne for sesongen....
...Krysser fingerene for det...

Nu dusjen og loppekassa....

...Ha d så bra...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar