onsdag 9. september 2015

Hurra....



Jeg ser skrivebordet igjen.....


Hello folkens...
Sorry for dårlige bilder...
men jeg tok dem bare i full fart med mobilen.... 
sånn at jeg skulle kunne blogge idag...

Er så fornøyd nu når jeg tok tak i papirhaugen som har vært nedprioritert i lange tider...
Og faktisk ble jeg så inspirert at jeg arkiverte endel papirer også...
Mohaha...
Storfornøyd er ordet...

Ellers så har jeg hatt kaffebesøk...
Til det hadde jeg bakt en ny type kladdkake med brynt smør...
Serverte også krem med kokt kondensert melk til....
Og ananas...
Godt...
Men...
Man behøver ikke bryne smøret til kaken...
Den smaken forsvant litt... synes nu jeg...
Men søtt er alltid godt....





Fikk en god lunsj av kaffegjesten....
en nystekt vårrulle fra thaivogna her i villis....
Sååå godt...
Mums..

Nu skal jeg ta å sette meg i sofaen og se på Tv...
Det... har jeg fortjent idag...

Ser forresten på Broen/Bron...
Ganske så bra serie..

Imorgen håper jeg at været tillater at jeg beiser vedboden....

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar