mandag 14. september 2015

Enda en gang....

Heihei....

Ja...
Jeg kommer fortsette å mase om den der vedboden helt til den er ferdig innflyttet med 
ved og greier....
Trodde egentlig at jeg skulle være ferdig for lenge siden...
Men det tok jo sånn tid med malingen...
Og nu skal det begynne å regne...
Ikke måte på altså...

Og så må jeg legge to strøk...
Jisses...


Ser dere...
Julestjernen lever enda...
Noe grønnere enn i julen...
Hvordan får dem hvite og røde blad på den...
Noen som vet?




Hagen ser likedan ut som den gjorde ifjor sommer...
Ingenting nytt å melde om der...
Ser at jeg må plukke opp poteten...
To sorter har visnet... er veldig spent på om det blir noen potet på oss...
Drømte her om natten at jeg bare dro opp kålen og ikke en eneste potet i jorden...
Hadde også tenkt å tynne ut i jordbærradene fordi jeg har plantet for tett...
Men tror jeg må gjøre det til våren...

Og ser dere Linus sin sjømanns karriere...
Han var redd for å ro seg vill på sjøen...
Måtte trene litt først....

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar