onsdag 30. september 2015

Bilder fra mobilen...

Hei!!!

Jepp...
Ett stort hei til alle dere som trofast titter innom her...
Jeg har laddet batteriet til kameraet....

Men først....
Så kan jeg jo vise noen bildene jeg fant i mobilen....
Veldig mye forskjellig...
men bilder iallefall....


Ungene klare til skolen... Veldig glade på morgonen.... Eller?

Moro med snapchat-oppdateringen....

En liten del av årets potetavling.....

Utsikten over Stalon og deler av Malgomaj....


Vi har hatt Norgebesøk... Koselig...
Bobilkos.... Med NON STOP!!! Mums...

Ommøblerer og forsøker forskjellige løsninger på Theodors rom... Han har altfor mange kabler... sukk...
Hjelp meg..... River meg i håret... Fatter ingenting....
Selvfølgelig har jeg spist abnorme mendger med søtsaker.... som alltid....


Også på en mandag... Da ble det plutselig ett spontant cafebesøk.... Koselig....


Jadda...

En oppdatering på ståa her...
Igår var jeg syk... 
ganske pigg på dagen... bare veldig tett og snørrat...
Men på kvelden.... oioi...
Ungene fikk hente dyne på dyne og legge over meg.... 
Jeg frøs og hakka tenner...
Heldigvis er jeg mye piggere idag...
Håper jeg er nesten frisk imorgen....
Kjedelig å være syk...

Men...
Jeg blogget iallefall...
Hehe..

Nå skal jeg se på Bloodline....
En ny serie fra NETFLIX...
Bra...

...Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar