torsdag 6. august 2015

Halloen.....

Heihei...

På tide med en oppdatering kanskje....
Fremdeles er jeg ganske lei av dette ustabile været som sommeren har gitt oss...

Egentlig bruker jeg ikke bry meg såå mye om sommerværet...
Men nu...
Når jeg er avhengig av at det er opphold i minst ett døgn...
Ja...
Da blir jeg skitsur når det regner heeeele tiden...
Ikke nok med at det regner....
Nu har det blitt uberfuktig på både natten/dagen....
Tar jo hundre år før malingen tørker...
Sukk...


Tenkte å vise noen bilder...
Tatt under prosjektenes gang....
Noen med mobilen... andre med kameraet.... 


Uææh.... Skummelt!!!

Uææææhhh... Også skummelt!!

Ett jordbæreple....







Det går framover for oss....
Selv i regnet...

Håper alle har det toppen i regnsommeren...
Og ikke er alldeles nedstemt av regnet...

Nå lover meterologene at solen med varme kommer...
Kanskje lenge nok til at jeg får malt sørsiden i allefall....

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar