torsdag 23. juli 2015

Ukas hendelser....

Heihei...

Japp....
Nu tok jeg meg tid til å sette meg ned foran dataen...
Er ganske så trøtt når vi er ferdige å bygge/male for dagen...
Blir ofte sofaen og ett glass med rødt...
 Super godt...

Men nu så...
har jeg tømt kameraet for bilder...

Det går no framover sakte men sikkert...
Mange tenkepauser har vi når vi bygger og ordner....
Så... ting... tar... tid....



Vi har fått opp nye vindski...
Og mala dem ett strøk...
Begge gavlene/røstsidene er malt to ganger...
Nå må vi avgjøre hvordan vindskien skal avsluttes der nederst...
Hmm...
Ikke lett...

Dessverre så ser det ut som at vi må male ett strøk til...
Men det blir til neste år...
Det er fremdeles skjoldet og ikke sånn superfint som man vil ha når det er nymala...
Så synd...
Menmen...

Siden regnet kom og stoppet malingen...
så kastet vi oss rundt...
og byttet ut stolpene ved inngangspartiet...
Gikk bra...
Det var ikke for tidlig... da stolpene var veeeeldig råtten....

Ja....
Så har vi også byttet ut deler av trappen...
Den øverste delen er ferdig...
Nå står trinnene for tur...





Jeg blir nu såre fornøyd...

Og d e jo bra...
Nu må vi bare leve ett år med den grønne trappa...
Sukk...

Så lurer jeg på hva jeg skal gjøre med den da...
Forslag??

...Byebye...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar