mandag 20. juli 2015

Ikke så titt og ofte... men men....

Heeeei!!!

Jammen...
Jeg lovde jo å komme tilbake... 
med bilder på malingsfronten....

Nå har det vært stillestand i malingsbøttene....
Igår var det pøsregn nesten hele dagen... og vi bevilget oss en fridag....
Passet da på å ha sosial omgang med kompiser...

Andreas kom på at han var sugen på pulled beef i form av burger...
Til det hadde vi aioli...
coleslaw...
saltgurka...
pommes frites...

Enkelt...
Men såååå godt...
Må gjentas...
Snart...

Idag tok vi turen til Arjeplog...
for å hente kidsa som har vært på sommerferie i en mnd...
Jisses...
Tiden gikk fort...
Kidsa var superfornøyd og skravla for fullt hele veien hjem...
Hadde masse å fortelle...
Moro...

Nå har jeg tømt kameraet for bilder....
Bildene er tatt på forskjellige tider...

Imorgen blir det til å jobbe videre...
Nu har vi fått mer norskmaling og er klare for ett hvitere hus....









Vi skal på sikt bytte ut ytterdøren....
Det står bare ikke høyest på prioriteringslisten...
Mens jeg leter ny dør...
Tenkte jeg å male den vi har i matt svart...
Bare for å teste noe annet enn hvitt...
Hva tror dere?

Hit or shit?

Ja...
Så ser dere at vi må bytte ut stolpene ved inngangen...
Jeg gruer...
Men Andreas bedyrer at han har kontroll...
Hmm...
Han lengter vel mest til å få rive litt...
Kjenner jeg han rett...

Så skal vi også bygge om trappa...
Den er ikke så fin slik den står idag...
Vi venter bare på litt verktøy Andreas har bestilt...
Da....
Blir det artig å bygge...


Nu...
Må jeg jage disse nattuglene i seng...
De er innstilt på Norgetid...
Fikk jeg opplyst...


...Natta...
...Lena...


1 kommentar: