torsdag 25. juni 2015

Sommeren 2015....





Hei!!!

Ja... dere...
Denne sommeren har ikke vært mye å skryte av så langt....
i allefall værmessig....

Og i den anledning så kan jeg erklære at jeg gir opp....
Som dere ser... har jeg vært ivrig med plantene...
så ivrig at jeg ikke tenkte veldig langt fram...

Jeg har ikke noen plass å gjøre av plantene ute...
og nå må de nesten få komme ut...

Maisen har blitt superstor.... og det er kommet kolber på dem også...
men jeg måtte hive dem ut for jeg ble sååå allergisk av dem...
Og de knakk i vinden... typisk...

Så mitt prosjekt nu...
blir å forberede meg mer for neste sommer....
bygge pallkrager og sånt...

Ja...
Så skal vi jo male også...
Har med andre ord nok å stå i.... og det uten plantene....

Ungene er på vift...
sommerferie med mimmi & moffa....
så helt alene er jeg...
Men det går fint...
I to dager nå...
Har jeg gjort ingenting...

Jo...
Forresten...
Jeg har spist to vårruller og drukket mengder med kaffe...
Snill venninne kom forbi og kunne by på selskap med noe godt attåt....
Heldige meg...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar