søndag 7. juni 2015

Random bilder....

Åhhhhh....
Hvor er sommeren???

Folk går rundt i lue og vinterjakke...
Det er liksom 7 juni idag...

Og plantene tyner bort her inne...
Imorgen skal jeg ta vare på dem jeg skal beholde...
Kan ikke ha alle...
Har ikke tilrettelagt for det ute...
Skal jo liksom male i sommer...
Og ikke agere gartner...
Når... skal jeg lære.... 
Aldri virker det som...

Jeg har jo egentlig glemt bort å blogge...
Ikke vet jeg hvorfor...
Det har bare blitt sånn...

Lastet ned bilder fra kameraet....
Legger ut dem så kommer jeg i gang igjen...


Sjekk de bittesmå reinbabyene.... Den ene kan ikke være gammel... klarer jo såvidt å stå på bakbeina....

Utsikten i Ö-vik.... Stoooor fabrikk....

Linus svett etter laserdome....

Jeg ble bare deprimert av all blomsterprakt som de hadde å by på... Men fint var det....

Nu...
Er det som vanlig på tide å gå å legge seg...

Sees imorgen...
Tror jeg da....

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar