tirsdag 9. juni 2015

Prosjekter....



Hey...

Nå har jeg begynt med trappen....
Sånn forsiktig...

Egentlig vil jeg være ute i hagen og fikse med potetåkeren....
Plante solbærbusken jeg kjøpte for lenge siden...
Men... det... går jo ikke....
Det der jævla været....

Så...
Da holder jeg på litt inne...
Nå har jeg fjernet listene som satt fremme på trappetrinnene...
fjernet spiker...
og skrapet det jeg klarte...

Neste steg blir å ta fram profilene som er igjensparklet....
Hmrf...

Deretter...
Blir det til å male sidene/vangene(?) hvite.... 
så gjenstår det bare å klure ut hvilken behandling trinnene skal få...
Kommer beholde den trefargen som vises på bildet.... 
og kanskje spikerhullene også...
synes det er fint og det viser at huset er ganske gammelt....

Hvillken behandling tror dere på....
Vil ikke bruke olje....
om jeg noen gang vil male trappen...
men noe som bekytter treet....
nå blir det flekker med en gang om man søler vann...
upraktisk...


Nu...
Er det kveld... skal hoppe i seng...
er full fart fram til fredagskvelden...
Med forberedelse til skoleslutt og grillkvelder og alt mulig annet...

....See`ya...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar