fredag 26. juni 2015

Åkern igjen...



Heihei...

Jaha...
Nå begynner det evinnelige maset om den der åkern igjen....

Og ja...
Dere har helt rett...
Men om bloggen ikke skal forsvinne så må jeg jo skrive om det jeg holder på med om dagene....
Og akkurat nå er det åkern som står i fokus....

Har idag gravd opp midten av åkern....
Forsøkt å rense for stein...  da jeg hadde tenkt å så gulrøtter....
viste seg være mission impossible... menmen...
Bedre sent enn aldri var mitt mantra idag....
Må kjøpe fiberduk imorgen... og dekke til... så kanskje det går litt fortere...

Ser dere at jordbærplantene som jeg plantet ifjor begynner å ta seg....
Halve åkern er enda ikke kommet riktig igang... 
men det var jo disse jordbærsarmene som jeg satte ned i fjor høst...
Synes de har klart vinteren ganske bra...

Vondt i ryggen har jeg...
Så imorgen håper jeg på oppholdsvær... 
så jeg kan klippe ugressengen vår....

Ha d gött!!
...Lena....

Ps...
Bildet tok jeg nå ikveld...
gjennom agurkplantene i vinduet...
Derav kvaliteten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar