mandag 11. mai 2015

Som Alltid...

No Breaking News...


Sorry...
Jeg har intet nytt å fortelle...
Bare samme gamle kaos å melde om...
Andreas kommer hjem...

Sekunder senere... så faller en vegg...
Nå er vi to vegger fattigere...
Men...
Han måtte gi tapt mot de nesten 100 år gamle kjemper som bærer opp huset...
Nå må vi legge de små grå i bløt...
og få eksperthjelp...
så får vi vel se om det kommer bli tre søyler mindre i vårt hus....

Så koselig har vi det i stuen...
Men som vanlig...
Jeg ser forbi det og fortsetter å leve i bygningskaos...
Kjenner meg rett så bra på det...






Jeg har jo mine plasser der jeg passer på å kose meg med kaffen...
Nå funker jo sofagruppedelen og den andre siden der to stoler står og pynter opp byggeplassen... veldig godt til kaffeplasser...
Og den fine rosen kan jeg også hvile øynene på...
Heldigvis...

Idag var jeg superflink å vasket bilen utvendig....
Akkurat da jeg var ferdigtørket...
Jo...
Da begynte det å regne...
Dårlig Karma eller??
Typisk...
Jaja...


Ha en toppen tirsdag folkens!!
...Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar