fredag 24. april 2015

Det er helt sant...



Ja...
Det er HELT sant....
Jeg lyver ikke denne gangen...

Jeg har begynt å organisere garasjen...
Det kanskje bare ikke ser sånn ut...

Men det er på G....
Sykt fort at det blir kaos...
Derfor er det på høy tid at hver sak får sin plass...

Jeg gleder meg til å få opp hyllene som er morgendagens prosjekt...
Sånn at jeg kan begynne å organisere verktøyet som ligger OVERALT akkurat nå....

Brukte en halv time her om dagen på å finne ett skrujern som jeg måtte ha...
Det... mine venner...
er veldig demotiverende....

By the way...
Ser dere...
Jernhesten...
Jeg har skrudd sammen den igjen... 
etter år som bortglemt treningskamerat....
Den var ganske støvete... 
og jeg var usikker på om den ville leve da jeg plugget kontakten i veggen....
Men...
Jepp... det gjorde den...
Nå må jeg bare dra til muttrene sånn at vi ikke skader oss når vi entrer jernhesten for en liten wooooorkout....

Men som sagt...
Nå kan det bare bli bedre... 
Jeg har jo faktiskt begynt å rydde meg vei gjennom kaoset....

...Lena...

  

1 kommentar:

  1. Bra där! Det bästa som finns är att få ordning och reda. Den där järnhästen ska få svettas :)) Kör hårt!

    Kram!

    SvarSlett