tirsdag 14. april 2015

Den Fineste Dagen...

Heihei.....

Jepp...
Det ble en veldig fin dag igår...
På min dag...

Jeg begynte dagen med å softe i sofaen... 
tenkende at jeg kunne ta hele bursdagsfeiringen med ro...
Hvorfor stresse rundt når ingen liksom skulle komme innom...

Men det ble da alldeles for kjedelig syntes jeg...
For øvrig hadde jeg blitt invitert på kafe med tilhørende kaffe og kake på formiddagen..

Så etter den koselige kaffestunden 
heiv jeg meg rundt og handlet inn til en spontankake...
Sånn i tilfelle noen skulle banke på døren...
Hvilket det også gjorde...
Jippi!!

 Ja...
Så var jeg innom for å gratulere Beste Ann-Eva på sin dag...
Ja.. vi har bursdag på samme dag...
Moro...

Fine blomster...
en bok... ett duftlys og penger var jeg så heldig å få...





Kaken....
Ja...
Det var i allefall noe søtt til kaffen...
Ikke den fineste jeg har gjort... men den funket...

Tusen Takk til alle som gratulerte og tenkte på meg....
Koselig...


...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar