mandag 30. mars 2015

Slow Blogging....

Japp...
SÅ får det bli...
eller så ER det vel egentlig...

Jeg kjører herved på Slow Blogging...
Sakte blogging når jeg har noe å blogge om...

Nu kan jeg vise hva jeg gjør i skogen dagen lang...
Jeg øver og øver...
Fatter ikke hvorfor det skal ta så lang tid å få til å kjøre scooter på en ordentlig måte...
Alltid sist...
Alltid fastkjørt...
Alltid feigest...

Jaja..
Lena gjør ting hun ikke kan...

Har gått over til Andreas sin scooter...
En Polaris RMK 800...
Da har jeg i det minste en fair sjanse å ta meg dit Andreas drar...
Og det er jo koselig...






Er jo sykt artig å være ute og kjør scooter...
Spesielt i finværet vi har hatt siste tiden...
Me like...

Lengter allerede til neste vinter...

Ellers om dagene så steller jeg med alle små miniplanter som står rundt omkring i huset...
Forsøker meg på å så tomater...
chili...
rotselleri...
brokkoli...
salater...
mais...
og vårløk som jeg allerede har dømt nord og ned... 
havnet i søpla her om dagen...
skal nok direktesåes...

Skal vise en dag...
Nu...

Ikke gjøre så mye...
Nice...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar