tirsdag 24. mars 2015

På fredagen...

Heisann Godt Folk...

Tenkte jeg skulle oppdatere dere på status...
Vi har jo hatt bursdager å feire...

Han Theodor og han Linus...
11 og 9 år....
Sukk...

Linus sin bursdag har jeg ikke så mange bilder fra...
Men på fredag tok jeg meg i kragen og hadde med meg kameraet ut....
Vi hoppet standardbursdagen og inviterte inn folket som vi omgåes mest med...

Gode venner...
Grillings ute...
Søtt og gaver inne...
En bra kombo...



Kokken i sving....

Påskmustpremiere... Ser godt ut...






Enkelte fikk agere fotomodeller....
Fine er de...




Theodor ønsket seg ikke en bursdagskake...
Men sjokolademousse...
Klart han skulle få det...
Såå godt atte...


En veldig lykket kveld...
Og Theodor var fornøyd han også...

Skal finne fram bilder fra resten av helgen...
Må bare bake ut kanelbollene...

...Lena...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar