tirsdag 24. mars 2015

Gittsfjället...

Da er kanelbollene ferdigstekte...
Og jeg har funnet de få bildene som ble tatt på lørdagens tur på Gittsfjället...

Atter en fin tur...
Så bra med Gittsfjället for det er ganske nært Vilhelmina...
Og fine fjell å se på...
Pluss at det er mange plasser å slå leir... 
Uansett vindretning...

Første bilde er tatt ifjor på første april...
Viser dere dette for at dere kan forstå hvor de andre to bildene er tatt....
Like til venstre for min hjelm...
Der kjører man opp... 
og just når man runder over kanten... der er bilde nr to og tre tatt....
Kjempefint der... men veldig kaldt.... brrr...







Siste bilde er tatt like ved parkeringsplassen hvor vi laster  scootrene på hengeren....
Var så fint ett lys ute...
At jeg måtte springe og ta ett bilde med mobilen....

Imorgen...
Da bærer det igjen til Gittsfjället...
Jeg gleder meg...

Kanskje tar jeg noen bilder...
Hvem vet....?

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar