lørdag 21. februar 2015

Stolt....

God Lørdagskveld....

Jaha... 
Da var lørdagen over...
svisj...
Litt kvalm etter å ha spist lørdagsgodter det er jeg...
men det hører vel til lørdagen...

Idag tok vi scooteren løs...
Han Linus og jeg....
Var egentlig veldig skeptisk...
Er jo bare blåis utenfor døra...
Og jeg så bare problemer...
Trodde ikke at jeg skulle komme meg av flekken...
Men...
Fantasien har ikke feste i virkeligheten...
Tror jeg har veldig livlig fantasi for det meste...
Det gikk jo kjempebra å dra avgårde....
Skitføre ellers i skogen det kan jeg fortelle om...
I februar liksom... Hallo!!

Vi hadde slalombakken som mål...
Linus skulle teste litt igjen på snowboardet...
Han slo seg jo ganske mye sist han var ute...
og har vært veldig imot å prøve på nytt igjen...
Men jeg overtalte han til å gi det en sjanse til...

Og det også gikk strålende...
Veldig hardt i bakken...
så vi skippa skiheisen... og gikk ett stykke opp i bakken...
gang på gang....





Som sagt...
Så er vi ganske fornøyde og stolte av oss selv idag...
Kjennes jo fint det da...

Nu...
Skal jeg hoppe i seng...
Kanskje lese ferdig de bøkene som jeg lånte av en snill venninne for evigheter siden...
Hun kanskje savner dem...

Natta...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar