mandag 9. februar 2015

Snufs... snyt... host....

Åhhhh....
Sååå syk....
Sååå kjedelig...

Men det går bedre nå enn i helgen....
Da var jeg skikkelig dårlig...
Er skikkelig dårlig på å være syk....
Vil bare sove... og da får jeg vondt i ryggen... 
Sukk ikke lett...

Men..
Kjenner meg piggere idag...
Har orket å spise... vaske klær... dusje... gjort masse papirarbeid...
nå gjenstår bare momsen... det får Andreas hjelpe meg med...
så jeg ikke blander ihop tallene i febertåka...

Og Andreas... han kjører scooter på fjellet...
åhhh jeg vil også... behøver trene på skråkjøring... er så vanskelig og skummelt....
uæh...

Før jeg ble syk var vi ute en tur i varmegradene...
Fikk påskefeeling...
Feil tid... men fint uansett....



Nu skal jeg hoppe i sofaen og slappe litt...
kurere litt...

Ha d så gøtt...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar