mandag 23. februar 2015

Søndag og Mandag....

Heihei...

Jo...
Vi dro ut igår...
Det var jo en så fin dag... 
og flaks jeg har venner som prompt skal ut og kan dra med meg...
når dørstokkmilen er ekstra lang...
Glad vi faktisk hengte på og fikk utnyttet solen som strålte og varma...
for idag har det blåst og snødd hele dagen...
Vi som hadde tenkt oss i bakken....
Men vi avblåste den tanken...
og fikk heller kaffebesøk...

Linus han fortsatte å øve på brettet...
Og det går framover for han...
Jeg synes han er superflink...
vet jo at det er vanskelig med det der brettet...
...kremt...

Innimellom brettkjøring så var rattkjelken i sving...
Han er virkelig stolt over den grønne og tøffe doningen sin...
Og lånte den gladelig bort til sin grønnkledde kompis...






Finnes flere måter å bruke brettet på...
tydeligvis...




Kom på at jeg har jo to kaffekanner som jeg helt har glemt bort at jeg har...
Supert...
Blir jo litt lettere å holde presskannekaffen varm da...
Og denne juksegulrotkaken er såå god...
Nesten like god som hjemmebakt...
Men bare nesten...

Imorgen...
Da skal jeg fortsette med garasjeprosjektet...
Glemte bort det ei stund...
Så kjedelig atte...


...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar