torsdag 12. februar 2015

Men Vinteren 2015... kom igjen...



Gittsfjället.... Altså... snøen var jo hvit... men ikke her i Blogger... Da skal den være lilla.... eh?


Jeg savner den ordentlige vinteren....
Sånn som den var med masse fin snø....

Nå...
Har vi hatt varmegrader i mange dager...
Og det er bare is igjen....
Det er jo bare midten av februar....
Pudder kom tilbake...

Og en annen sak som driver meg til vannvidd....
det er disse bildene... her på bloggen så blir de så merkelig i fargen...
Og dere som tror jeg overdriver....
Er bare å sjekke hvor stor forskjellen blir...
Mellom bildene som er her og de som jeg også la på facebook....
Det skjer liksom noe med engang jeg laster opp bildene til Blogger...
Fatter ikke hva jeg kan gjøre for å få fine bilder igjen....
Det er ekstremt frustrerende....

Imorgen skal jeg lage kyllinggryte til 120 pers...
Skal selge den i Granbergsbacken....
Klubben arrangerer en stor slalomkonkurranse...
Og vi skal hjelpes til med vi kan...

Nå er det roligere tider som venter...
Andreas dro på havet igjen idag... og blir borte leeeenge....
Vi får vel se hva vi finner på for noe....

Kom gjerne med tips på hva som kan hjelpe meg med å få bildene normale igjen....
Da... blir... jeg... glad....!!

...Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar