torsdag 19. februar 2015

Litt ny inspirasjon...





Heihei....

Hvor er vinteren??
Idag har vi altså pluss 4 og gråvær...
Det synes ikke jeg er noe til vinter altså....
Min scooterkompis bare står der og har det kjedelig... 
 jeg lengter jo til flere turer sammen med han...

Jaja...
Når vinteren bare tuller...
så kjøper jeg litt ny inspirasjon i form av blomster...
Alle maser om at våren må komme...
Synes selv det er i tidligste laget og kjøper ikke vårlige blomster...
Hadde jo vært fint med perlehyacinter...
Men de står jo seg så kort... da sparer jeg dem heller til påsken...

Men...
Er veldig fornøyd med mine takløk i betongskålen...
Ble superfint synes nu jeg...

Og vinduet ble prydet med dvergspalme (?)....
Ble fresht med litt grønt inne blant alt det hvite...

Ellers så skjer det ikke så mye her...
Skal møte opp Linus etter skolen slik at vi får innhandlet bursdagsgave til morgendagens selskap...

Ha d gøtt folkens....
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar