fredag 6. februar 2015

Jeg jukser litt...

Heihei...

Dagene flyr....
Og vi prioriterer det som er morsomt...
Altså å være ute og nyter været vi har nu....
Ikke tenker vi på vasking... arbeid... matlagning... 

Så jeg tenker jeg jukser litt...
poster samme bilder fra den superfine turen vi hadde til Gittsfjället heromdagen...
som på facebook...
Vil liksom ha dem her også... 
så er det jo greit for de som ikke har facern....

Ett ord....
MAGISK....










Som sagt var det heeel sykt fint...
Mjuk snø så langt øye kunne se....
Og snødypet... nådde meg til haken....
Bra vi hadde med en kompis til Andreas som hjalp til å løfte løs meg når jeg satt fast....
som vanlig.......




Idag...
Så har vi plussgrader.... og regn....
skiiiit også....
Men tidligere idag... rakk vi en sving i skogen for å kikke etter helgens grillplasser...
Flott tur... det også...
Veldig mye vann på isene bare... mindre artig....

Nei... nu skal vi tydeligvis til ishallen og se på hockey...
Kul... eller...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar