mandag 2. februar 2015

En rolig start på uka...

Heihei!!

Jepp...
Vi har en veldig rolig start på uka....
Linus er fremdeles syk...
 Andreas og jeg er litt trøtt i kroppen etter gårdagens syke scootertur....

 Fjellturen var helt ekstrem...
Har aldri sett så mye snø...
Enormt...
Det ble det utfordringer av...
Jeg satt fast heeeeele tiden....
Snøen var så myk og det var pudder til mitt hode...
Helt sykt...
Så jeg er ganske så trøtt i ryggen idag...
Og vondt i alle muskler jeg ikke visste jeg hadde...


Så vi har tatt det kuli i dag....
Sånn forutenom at vi har vært ute leeenge og rydda all snø som kom idag....
Jisses...


En rolig dag da Linus ville spille Monopol på 2015 vis...




Monopol på hans rom på Ps4...
Veldig moro og veldig enkelt....
Og veldig fint faktisk...

Imorgen blir det vel fortsatt sykestue her....
Håper det rekker med sykdom her i huset...
Tvitvi...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar