søndag 1. februar 2015

Dunk....

Heihei....

Hvordan står det til med dere i vinterværet...
Her har det snødd i flere dager....
Vi har fått masse med PUDDER!!!
Wiihoo...

Andreas og en kompis stakk til fjells og lekte i pudderet...
med scooteren selvfølgelig...
Imorgen da får jeg også henge på....
Hjelp....
Vi får se om jeg finner veien hjem igjen... i all snøen....

Da Andreas var på ute på fjellet...
da begynte jeg å rydde og vaske...
vi har jo prioritert å være ute nu når vinteren endelig er her på ordentlig....
og vaskingen den har jeg utsatt i det lengste...

Ommøblerte litt i kjøkkenet....
og kom så godt igang at jeg begynte organiseringen av garderoberommet...
der er det nemlig KAOS...
slalomstøvler...
hockeyutstyr....
bandykøller...
hjelmer i fleng....
skisko...
sikkert 50 jakker...
like mange sko...
verktøy...
ei branndør....
gardintrapp...
planker...
ja... rett og slett kaos...

Tanken var å tømme verktøyskapet....
gikk kjempebra... helt til den store og tunge skrumaskinen datt ut av skapet og traff meg mitt i knollen....
jeg så måser og stjerner i en salig symfoni....
Det... var... vondt... gitt....

Ja...
Det er fremdeles kaos i det rommet....
men en stor kul oppe på mitt lille hode...
...snufs...

Ja...
og stakkars lille Linus...
han våknet opp med feber og hodepine...
... så han har chilla i hele dag... 
Theodor likeså... bare ikke syk....


Og med to sjuklinger....
en slappis...
og en utslitt eventyrer i huset....
ja...
da...
blir...
det...
ikke...
pulled pork burger....
til... middag allikavel...
men.....




Veldig enkelt og godt....
Nomnom...
Og bildet er tatt med mobilen....

Og forresten ble det ingen semmelwraps den der dagen....
Det ble en firkløverkake med krem attåt...
Godt!

...Nattinatt...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar