mandag 5. januar 2015

Svisj.....

Jaha...
Da gikk det plutselig ett par dager i full fart....
Merkelig fenomen det der...

Hadde jo som bestemt meg for å oppdatere bloggen litt oftere...
Men det gikk jo åt skogen på en gang...

Men nu er jeg jo her...

De to siste dagene har vi vært i Granbergsbacken...
Ungene har stått på ski...
Mens jeg og en venninne har sørget for at liften har snurret...
Kjennes bra å kunne hjelpe til...
Tok kameraet med idag...
Skulle ta bilder på kidsa...
Men har sånn fart... at jeg rakk ikke å ta ett eneste bilde på dem...

Dere får nøye dere med de få som jeg tok like før stengning...
Og se...
Det er ikke mye snø vi har...
Nå må vinteren komme på ordentlig!!
Vil jo kjøre scooter også....






Altså...
Det er jo ikke Alpene vi har utenfor døra....
Men tenk...
Så bra at vi har lille Granberget...
5 min i bil og så er vi framme i bakken...
Ungene har vært opp og ned i flere timer nå i to dager...
Perfekt etter en stillesittende jul...

Ikveld var vi invitert på ostekveld...
Og det var sååå godt....
Åt mengder med trøffelbrie...
En nyfunnet favoritt...
Sykt godt med eplechutney`n jeg gjorde til jul...
Den funker superbra til dette...
Og holdbar var den også...

Imorgen får jeg kaffegjest...
Hmm...
Hva skal jeg by på da mon tro...
Det er jo tross alt januar og sikkert endel nyttårsløfter på gang...
Vi får se hva jeg drar til med...

Natta...
Nu skal jeg forsøke å snu døgnet rett igjen...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar