onsdag 28. januar 2015

Semmelwraps....



Heihei....

Ja...
Nu har vi testet den nye varianten av semla...
Nemlig semmelwraps...

Har dere testet??
Altså de av dere som er svensker...
Dette med semla tror jeg ikke finnes i Norge...
Jeg har da aldri sett det...
Tilsvarende kan være fastelavensbollen...
Men den serveres jo med krem og syltetøy...
Og ikke mandelmasse... som semla har...

Ja...
Hva syntes jeg om semmelwrapsen....
Tja...
Favoritten er nok enda semmeltårta....
Wrapsen var litt for mye deig.... faktisk...
Ble ganske så kvalmt.... ganske så fort...

Men...
Jeg tror på ideen...
Bare man har litt tynnere med deig...
Jeg kanskje får teste og lage egne...
Denne var kjøpt i Icas konditori....
Som for øvrig bruker å lage mye godt ellers...

Imorgen får vi middagsgjester...
Vi skal lage norsk julemat (!)....
Hmmm... nomnom...
Ribbe... Æ gler mæ...

Kanskje blir det wraps til dessert...
Vi får se...
Kanskje blir det heller scootertur... og kjøpings dessert...
Hihi...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar