torsdag 8. januar 2015

Jeg er visstnok LAT.....



Heihei...

Ja...
Etter uttalelser fra en norsk interiørkjendis...
Så er jeg visstnok lat....

Hva???

Jo..
Fordi jeg nyter julens dekorasjoner i det lengste...
Nyter...

Men ifølge han...
Han Halvor Bakke...
Så skal jula ut med nyåret...
Hørt slikt tull...

Nei...
Nå må julen få bli en stund til...
Bare på trass...
og fordi jeg nyter den...

Men...
I helgen da...
ryker den tror jeg...
Om trassen har gått over...

Tullprat!!

Imorgen må jeg ut...
har litt kroppsarbeid som må gjøres...
Kjørte nemlig ordentlig fast med ATvn når jeg var ute og rydda snø...
Og jeg orka ikke å få den løs etter ett par timer med snørydding...
Bare å brette opp armene imorgen antar jeg...
Wish me luck....
Ikke bare lett å fikse alt selv...
Hrmf...

Natta...
...Lena... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar