torsdag 4. desember 2014

Heeeeiiiiii.....

Heisann Sveisann....

Jepp....
Nu sitter jeg her midt i natta og blogger....
Dagen bare svisja forbi....
Og jeg bare måtte titte innom bloggen....
Det fikk ikke gå flere dager nå til neste blogginnlegg....

Så jeg har bilder fra de siste dagene...
Det er ikke bilder fra idag...
Idag regner det nemlig...
sååå trist...
Vil jo ha snøen liggende.... og de fine hvite frosttrærne...
åhhh.... ikke dette triste regnet....








Jeg skulle jo ikke begynne malingen nede...
Men jeg klarte ikke å la det være...
Så nå er det fullstendig kaos der også...

Sitter i dette nu...
Med arbeidsbuksene fulle av slipestøv...
I hate it...
Men det må til...
Så jeg får stå ut med litt kaos en stund til....

Det blir så bra å få bort disse tapetene...
Fatter ikke hvordan de har tenkt...
En tapet til hvert rom...
Jisses...
Hvor er helhetstenket??
Jeg synes nu i hvertfall det blir mye finere om huset holder i hop...
og at det ikke er forskjellig farge/tapet overalt...
Andre får gjerne ha det....
Men jeg får krupp...
Sånn er jeg...

....Lena...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar