mandag 22. desember 2014

Det gikk bra.... med juletreet....

Heihei....

Nu nærmer det seg julaften med stormsteg....
Som vanlig sier det bare svisjsvisj....
Men det går nu bra det da...
Kjenner at det er kontroll på det meste...

Litt handling av mat som gjenstår...
Og så har jeg tenkt vi lager søtsaker ettersom suget faller på...
Men safranskokte pærer....
det er ferdig og står i kjøleskapet....
Nom!!

I og med at vi tok inn verdens styggeste gran...
så kjente jeg at jeg måtte følge på med resten av julepyntet...

Så litt crazy er det her i huset i år....




Sorry for dårlig bilde... men midt på svarteste natten... ja... kanskje jeg ikke skal ta bilder da....


Har vært artig å gå bananas...
Kanskje bare jeg som ser sjarmen med et hele...
Og hva gjør vel det...
sånn egentlig...

....Natta folkens....
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar