mandag 8. desember 2014

Det går litt langsomt....

Heihei!!

Ja...
Da var jeg tilbake igjen....
Etter helgens bravader...
En helg som begynte i kaos...
Fordi Andreas kom jo hjem...
Da fløy ytterlig en vegg ned...
Og det blir det jo kaos av...
Masse med gipsstøv igjen over hele huset....
Sukk...
Men resultatet ble så bra...
Skal ta bilder med det andre objektivet...
men da må jeg knipse på dagen...
Kommer plutselig bilder på dette siste prosjekt...

Så...
Hadde vi en supertrivelig kveld med 
venner... 
masse mat...
og veldig masse god drikke...

Så kom virkeligheten hardtslående på søndag...
Horisontstilling på sofaen og burger på Frasses...
og en veldig tidlig kveld....

Men idag var vi piggere...
Så pigg at jeg dro en dag for tidlig til frisøren...
Sukk...
Men vi har fixa litt mer jul...
Og det er det som går litt langsomt....
julpyntingen altså...
Ikke hentet ned så mye julepynt fra loftet...
Må gjøre det imorgen...

Har noen fåfå bilder på helgen og på dagens piff...






Nå...
Skal jeg jobbe unna litt arbeid...
går usedvanlig fort at papirhaugen vokser...
Hmm..
Eller...
Er det meg som er treig...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar