søndag 2. november 2014

Søndag kveld....

Heihei....

Jepp...
Da var det søndagkveld igjen...
Igår var jeg i Arjeplog for å hente guttan etter høstferien som de hadde tilbringet i Norge....
Noe de var veldig fornøyd med...
sånn forutenom været...
For det hadde vært bærre skjit...
Hihi...

Nu har jeg tatt frem malekosten igjen...
Denne gang er det vårt soveromsgulv som blir hvitt...
Vi vet ikke helt om vi skal utvide badet... og da henger soverommet løst...
 da gidder vi ikke å bytte gulv.... slik vi har gjort i de øvrige rommene i andre etasjen...
Vi får se hva vi lander på...
I mellomtiden så maler jeg hvitt...



Ja...
Det ser rosa ut....
 det er rett og slett fordi innsiden på lampen i vinduet er i kobber...
Da blir lyset rosarødt...
Veldig merkelig til å begynne med...
Men jeg begynner å venne meg til det...
Sa til Theodor at jeg kanskje skulle spraye innsiden hvit... 
slik at lyset skulle bli normalt igjen...
Han argumenterte sterkt imot....
så vi får vel se hvor lenge jeg står ut med rosafargen....

Uansett...
Godt å ha kidsa hjemme igjen....
Godt å komme igang med malingen igjen...

Nu litt Tv før jeg tar kveld...
...Lena....

1 kommentar:

  1. Golvet kommer att bli snyggt. Precis som allt annat du målar! Theodor har rätt - spraya inte lampan ;) Härligt med ett nytt större badrum. Själv får jag nöja mig med nya handdukar! :))

    Kram, ses snart!

    SvarSlett