søndag 30. november 2014

Sesongens premiere....

Heihei....

Puh...
Jeg er helt ferdig...
Det tar på å adventspynte....
Kjennes som om jeg satt opp hundre stjerner idag...
Men nei...
Bare 8 stk....
 pluss 2 adventsstaker...
Skulle henge opp i garasjen også....
Men der må jeg leke elektriker først...
Manglet jo kontakten til ledningene...
Ut imorgen og fikse....

Men fint bli det....
Bra å få litt mer lys i dette mørke hus...

Jo visst...
Vi hadde sesongens første skitur...
jeg og Linus...
igår altså...
Gikk finfint å gå på den lille snøen vi har fått...
Til og med fått skispor å gå i...
Vel...
gå og gå...
se på bildene og døm selv...
litt av ett selskap jeg hadde...






Siste bilde...
er Linus sin utsikt fra turen...
Han var trøtt...
og veldig tørst...

Imorgen må jeg fortsett med malingen...
Det går framover... dog veldig sakte....

Natta...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar