torsdag 27. november 2014

Overlever kaoset...

Heisann...

Jeg ble satt ut ett par dager....
eller...
sannheten er den at det er så vanskelig å ta bilder på kvelden for det blir jo mørkt....
og ekstra mørkt siden vi har så få lamper nede....

Men jeg lot det sto til igår...
dere får heller glede dere over livstegn istedet for å gremmes over dårlige bilder...

Ja...
Jeg gjør mitt beste for å overleve dette kaos vi bor i....

 Så igår da Theodor fikk sitt skrivebord montert...
ble jo det gamle hans ledig...

Ble til en fin plass nede i stuen...





Her kan jeg jo sitte med mine blad...
og jeg kan kose meg med kortproduksjon når jeg kommer så langt...
så slipper jeg å rote til spisebordet...
det blir jo bra....

Igår hadde vi sol og ett fantastisk og gnistrende vintervær...
idag ligger frostrøyken tykk over innlandsbyen...
Man blir litt tung i hodet av det...

Menmen...
Forsøker psyke opp meg til å ta tak i stuen....
skal begynne så smått og male det som kan males...
som taket... lister.... og veggene... bort med den grusomme tapeten....
jippi!!

Ha en toppen dag!
...Lena...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar