torsdag 20. november 2014

Ønskelisten...

Heihei!!

Da ble det kvelden igjen før jeg fant dataen og tok meg tid til å sitte ned en stund...
Jeg har malt det der taket som jeg masa om så lenge....
Sååå deilig å være ferdig med det punktet på listen...
Puh...

Nå gjenstår bare resten...
Og den listen er eviglang....
Ikveld begynte jeg også å rive belegget i trappa.... 
Tre trinn klarte jeg før jeg måtte gi meg...
En mega vannblemme midt handen stoppet meg...



Ja...
Over til overskriften...

Som alle andre bloggere må jeg jo ut med ønskelisten på bloggen...


4 rødvin.... 1 hvitvin... mange champagne... mange cocktail og mange ølglass.... i essence serien.... ønsker vi oss...


7 middagskniver maya 2000
9 middagskjeer maya 2000
3 middagsgaffler maya 2000
6 dessertskjeer...
mangler vi...



Form med plass til mange muffinser.... 


Eske med små tyller...


Eske med store tyller...
Begge funnet hos bagarenochkocken.se



Ja...
Det er vel lov å drømme...
En dag... da skal jeg eie denne luksusutgaven av kitchen aid...
Ekstra kraftig og ekstra stor...
ja ekstra alt...


Kan man også ønske seg ett par millioner på banken også....?
Isåfall...
Så gjør jeg det...


...Fortsatt God kveld...
...Lena...










1 kommentar:

  1. Takkåtakkåtakk.......nu ble æ kjæmpeglad.........sånn skal d være <3

    SvarSlett