torsdag 13. november 2014

Næh... Nu e d alvor....

Titt titt...
Hvordan står det til med alle herlige folk der ute....?

Her er det bare allers...
Jeg slapper av etter å ha gjort unna dagens to do liste....
Flink jepp...



Ja...
Nu mener jeg alvor...
Jeg må få ordnings på dette daukjøttet av en kropp....
Kjenner meg som en gammel kjerring...

Og jeg vil jo ikke det....
Jeg vil heller kunne....
Gå på ski....
På lange skiturer....
Gå fjellturer...
Kjøre scooter.... langt...
Glide ned slalombakken...
Kjenne meg litt sterkere enn jeg gjør idag...

Så...
Daukjøttet må trimmes...
Og jeg tenker ikke gå i den sedvanlige fellen...
Der jeg går ut altfor hardt...
Jeg skal rusle på tur i hele vinter....
Det viktigste er at jeg faktisk kommer meg ut gjennom døren hjemme...
For det kan jeg fortelle er ganske vanskelig til tider...
Den der fordømte dørstokkmila er til besvær...

Trikset så langt er at jeg hører på podcaster når jeg er ute...
Blir nesten litt skuffet når programmet ikke er slutt og jeg er hjemme...
Kjører på det så lenge... 
så får vi se hva som skal trigge meg når podcasts er kjedelig igjen....
Tips mottas gjerne...

Jeg gir ett bevis i form av ett mobilbilde...
på at jeg faktisk var ute og ruslet idag...

Ellers...
Så er det garderoben som får seg en makeover...
Maler gulvet... hvitt...
Blir så bra atte....

Nu skal jeg fortsette med avslappningen...
Blir også bra...

...Take care...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar