tirsdag 18. november 2014

KlageBaker Lena....

Hei hei...

Hvordan står det til med dere....?

Jeg har akkurat fått kidsa i seng...
Og noen kvelder får jeg bli riktig arg...
før de tilslutt ligger i hver sin seng....

Jeg blir gaaaaal...
når de klager på å måtte pusse tennene...
erter hverandre...
somler bevisst for å dra ut på tiden...
men det verste er jo at de ikke kan være samtidig på 
badet...
Det... blir.... nesten.... alltid.... krangel....
og Linus gråter...
Og jeg får psyk-bryt....
Og nu... 
når de ligger i sengen... får jeg så dårlig samvittighet...
Hadde vel kanskje ikke behøvd å bli såååå sint....
Menmen...
Gjort er gjort...
Imorgen er en ny dag...




Idag har vi hatt møte i alpinklubben....
Og jeg sa så freidig på siste møte...
at jeg fikser kaffegodt til ikveld....
Sukk...
Hvorfor er det sånn at det alltid skal bli katastrofe når jeg skal bake til andre enn meg selv...
Alltid...

Men...
Tror ingen merket det...
Forutenom meg selv da...




Jeg bakte en marsipankake...
pepperkakemuffins.... 
og smurte noen skiver med noe som lignet julebrød og klaska brunost på...
Ikke ett vakkert syn... men veldig godt...
Ville få disse svensker til å forstå hvor godt brunost er...
Og det gled da ned...
Skivene gjorde jeg fordi jeg var usikker på antall personer som skulle dukke opp...
da var det greit å ha noe som fylte ut min lille buffet...

...Natta...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar