fredag 7. november 2014

Heisann folket....

Heihei!!

Jammen da var det visst fredagskveld igjen...
Denne uka har gått superfort...
Kan være fordi jeg har tatt tak i mange sånne ting 
som har vært så tunge å komme igang med....

Ikke for at det er så vanskelig...
men jeg gjør de så vanskelig i hodet mitt...
Men nu er jeg på g igjen....
Det eneste som gjenstår på min surdeigsliste...
Male ferdig taket i trappa...
Ughugh...
Ingenting jeg gleder meg til...

Idag har jeg baka blåbærsmuffinser som vi 
skal ha imorgen da vi har arbeidsdag i slalombakken...
En forberedende dag foran sesongen...
Det blir moro...

Igår sprang jeg rundt i Vilhelmina for å hjelpe ei venninne med å ta bilder på nemlig... 
Vilhelmina...
Ikke akkurat det letteste...
Ble vel ikke de beste bildene..
Men jeg slenger hit ett antall bare sånn for å vise at vi faktisk var ute...
Pissekaldt var det forresten....







Ja...
Og heldige var vi idag...
For vi ble nemlig invitert på tacomiddag...
til ungenes store glede...
Og min også faktisk...
Finnes vel ikke bedre luksus enn å få komme til dekket bord...

Nu blir det til å hoppe i loppekassa...
Sånn at vi er pigge og glade til morgendagen....

....Natta...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar