søndag 16. november 2014

En Rolig Søndag....

Heisann!!

Hva gjør dere??
Jeg har hatt en soft søndag....
Det har ikke vært noe styr og stress....
Så deilig...

Sovet lenge...
Gått tur...
Hengt med kidsa...
Linus og jeg fiksa taco til middag...
Han kutta grønnsaker som en helt... 
fast bestemt på å bli like flink som Andreas....
Kremt... 
hva skjedde med mine kutteegenskaper liksom...
Malt litt...
Baka en sukkerbunn...
Lengtet til stua og kjøkkenet begynner å ta form...

Tatt mørkebilder...
Glemte av å finne fram kameraet og pang...
så var det kolsvart ute...
Jaja...

Herlig med musikk nede... Prøvde meg med julesanger... Men litt tidlig....

Begynt innhandlingen til advent og julen.... Vahlrona og Lakrispulver....Nanmnam...

Tanker inspirasjon....

Fått ungene til å begynne på ønskelisten....



Nu...
Skal jeg sette meg ned å se Cirkus Northug...
Oppdaget at den lå på TV4Play igår...
Riktig bra... synd det gikk så dårlig siste sesong...
Håper det blir bedre i år...

...Natta...
...Lena...

2 kommentarer:

  1. Se de der ønskelistene, daaaa! :) Tante sine fininger! :) Jeg ønsker meg votter, læsta og lue. :D Gleder meg til å komme til dere til juuuuuuuuul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Votter lester og lue... det må du legge inn ønske om veldig mye tidligere... vet du!!
      Jaaaa, blir såååå koselig med besøk av alle dere.... Stakkars Andreas bare.... skvulp skvulp! Krysser fingrene for masse snø til jul... Ser dårlig ut så langt... Ta m bortover ski ja!
      Klems!

      Slett