lørdag 15. november 2014

Det obligatoriske fredagsmyset....

Tooodelooo....
Heihei...




Jepp...
Linus erklærte igår at han tenkte ikke gå miste om fredagsmyset denne kveld...
Det er veldig viktig å feire at uka lider mot helg...
Det eneste han ikke liker med fredag...
er at det snart er mandag igjen...
Jaja...
Den Linusen... han ser alltid glasset for halvtomt...
aldri noe annet...

Sååå koselig å tenne lys nå som det er så mørkt ute...
Stort forbruk av stearinlys har vi...
Må passe på å hamstre inn til jul...

Ellers...
Har jeg malt siste strøk på gulvet i garderoben idag...
Nå er det bare herdingen på 5 døgn som gjenstår....
Så kan jeg flytte inn igjen....
Nice...
Kan jeg få ordnings her oppe igjen....
Slipper å ha klærne ute hallen...



Neste prosjekt blir å rive belegg i trappen...
Grugleder meg til det....

Nu...
Skal jeg åpne pakken som kom med posten...
Spennende å se om jeg blir fornøyd med det som er nettshoppet...

...Lena...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar