tirsdag 4. november 2014

Det blir jo ikke alltid som man hadde tenkt....

Heihei!!

Nei...
Det skal være sikkert og visst...

Jeg skulle jo bare male gulvet i soverommet vårt....
det gikk ikke som jeg hadde tenkt...

Nå fuger jeg... maler vinduet... dørkarmer og ser på taket...
som så absolutt trenger litt av malemester Lenas kjærlighet...


Men...
Det... blir... jo... bra... tilslutt...
tar bare litt lengre tid å bli ferdig...



Men gulvet blir finfint...
Jeg gleder meg masse til å hente sengen fra svigers kjeller...
Kremt...
Jepp...
Deler av flyttelasset står enda der...
Men det tømmes sakte men sikkert...
Og det er så deilig å få kontroll på sakene igjen...
Sortere og kaste... for så å lagre igjen...




Ellers er det ikke så mye action i huset...
Linus kurerer sin forkjølelse med å slappe foran Tvn...
Sånn innimellom skole og fritidsaktiviteter...

Jeg...
Sånn forutenom å male...
så avstemmer jeg kontoene før moms skal inn...
Synes det er så skummelt å levere inn moms...
og ikke for at det er så innmari vanskelig...
Men for at jeg i begynnelsen klarte å tulle til det så fryktelig mye og at det ble ett fantastisk kaos av det hele....
Så nu er jeg alltid litt shaky for at det skal bli masse tull igjen...
Menmen...
Er bare å gjøregjøre....
Kanskje jeg en vakker dag fikser det hele galant....

Vi får vel se på det....
....Lena....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar