lørdag 25. oktober 2014

På tur....

Heisann....

Jepp...
idag har jeg vært på tur... 
biltur....
til Arjeplog med halvsvenskene som skal fornorskes igjen....
i allefall for ei uke....




Ja...
Her ser dere hele gjengen sprø samlet....
Ha det nu så kul i høstferien...
Må de gale ha det godt...


Etter å ha spist på Leons i Arjeplog...
Det er en tradisjon vanskelig å bryte...
Det blir rabalder i bilen og ikke verdt bryet...
...Så vendte jeg alene nesen hjem igjen...
I tåka....



Men plutselig...
Rundt en sving....




Så kom lyset...
Helt sykt...
Nesten som at jeg ikke torte å kjøre videre...
Flaks jeg hadde kameraet parat i setet ved siden av meg....


Ett par sekunder etter...
Så var det jeg og tåka igjen....
Fint det også...




Ja...
Så baka vi boller igår....



Nam...
Nu er det senga etter fire... fem episoder Mad Man på Netflix....

Og husk...
Sommeren er over...
....Natta...
....Lena... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar