tirsdag 21. oktober 2014

Magnetvegg...

Heihei...

Jepp...
Der forsvant jeg igjen....
typisk...
Men jeg har jo hodet fast i malingsbøttene....
Og som sagt... jeg ser lyset...
Driver bare å finpusser litt... såsom fuging av lister og småsparkling...
før de siste strøkene kan gjøres unna...

Gleder meg syyyykt mye til å dra papiret av gulvet...
ta fram støvsugeren og vaskebøtten...
det behøves kan jeg si...

Nevnte jo at jeg maler en magnetvegg...
ett spennende prosjekt som jeg er veldig nysgjerrig på om det fungerer...
Spaner på sterke magneter nå...
Vil jo at greiene skal sitte fast på veggen selv om en virvelvind fyker forbi...






Kommer til å male over denne vegg... med hvitt...
Funker ikke å ha den slik... da den slipper farge lett...
Så byebye svarte veggen....

Og takk for feedback på bildene...
Kjører på denne størrelsen en stund til da...
Det funker tydeligvis...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar