søndag 5. oktober 2014

Da var helgen til ende....

Heihei....

Yes...
Da var den over igjen...
helgen... 
svisj svosj....

Opp til Kittelfjäll har vi vært... 
og stasjonert campingvogna for vinteren....
Nu venter vi bare på snøen...

Men enn så lenge er det bare høst....




Vi tok en avstikker til skogs...
Theodor og Andreas spana etter beveren som visstnok skal bo i svanenes sjø...
Jeg så da ingen bever...
Men en fin svanefamilie fikk jeg øye på...

Idag har vi hatt tacosøndag...
Og kidza var faktisk flinke assistenter i kjøkkenet...
Linus fiksa dip... og Theodor kuttet grønnsaker i full fart...

Koselig med hjelp...






Og jeg ble sugen på noe til kaffen og heiv ihop ei kardemommeform...
Skal smake godt...
Ja...
så bakte jeg brød også...
Det var lenge siden...
Skal også bli godt imorgen til frokost...
Morsomt å legge bort oppussingen ei for stund....

Og da ser det fremdeles slik ut når man tar turen opp i andre etasjen...
Kaos og gubben som softer i sofaen...
Sååå godt å bli kvitt veggen som tidligere stod i trappeoppgangen...
Så mye mer luftig som det er nå...



Nu...
Skal jeg male ett strøk på rekkverket...
sånn at man kan bli ferdig med dette prosjektet...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar