onsdag 29. oktober 2014

Årets lam....

Heihei...

Årets lam...
Høres nesten ut som at det er noe vi gjør hvert år....
Å kjøpe lam og putte i fryseren...
Nei...
Sannheten er vel heller at vi ofte har pratet om å kjøpe ett lam...
Men i år så kom det en plutselig mulighet til å sikre seg ett halvt lam...
Så nu har jeg fordelt stykkningsdeler i poser og fryst inn...
Nomnom...
Ble veldig sugen på nyttårslår...
Sååå godt...



Men jeg skal vente på gubben kommer hjem...
Da skal vi trylle med godsakene...

Ellers...
Så ble jeg invitert på luksusfrokost i skogen idag....
Så koselig å komme til ferdig dekket bord...
Med en annen persons favoritter.... er godt med variasjon istedet for den vanlige brødskiven med ost som jeg bruker å spise hver dag....
Luksus!!

Nå sitter jeg her og blogger mens jeg venter på kveldsbesøk....
En venninne kommer over på ett glass rødt...
Blir ett koselig gjensyn da det er lenge siden vi sist møttes...
Gleder meg...

Og rart er det her i huset....
Uten guttene...
Veldig stille og rolig... 
Og rent...
Men snart skal jeg hente dem igjen...

...Lena...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar