onsdag 10. september 2014

Midt i kaoset....

Heihei....

Sånn midt i byggekaoset....
 så hender det jo at det stikker innom kaffegjester....
 Da passer jeg på å vie dagen til rydding... vasking... og kaffedrikking...
Blir jo liksom litt mer koselig å ta imot folk når det er sånn høvelig rent...

Igår så fikset jeg til litt ekstra...
Ikke så mye men littepittegrann...
Og tok bilder på det...







Kanskje får den orginale treveggen forbli ugipset...
Med alle skavanker såsom hammerslag og store sprekker...
Litt sjarmerende kan jeg synes...

Ja..
Så tok jeg inn jordbærstiklinger...
Tror dere det går at de overvintrer inne...
ett lite eksperiment...
det samme gjelder for pelargonene...
hadde vært stats å ha dem til våren igjen...
Må google hvordan det skal gå til...

Ja...
 jeg tror ikke det er jul snart...
Bare nesten...
Ville bare ha litt farge i stua...
Og passet på å adoptere en liten gran på siste skogstur...

Nå..
Se på Weeds...
Morsomt!!

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar