fredag 5. september 2014

Linus rom...

Heihei...

Da var jeg ensom og forlatt igjen...
Nå...
Ikke helt... 
Kidza er jo her og holder meg med selskap...
Men nesten ensom og forlatt...
ja... da får jeg jo tid til å ta bilder sånn at jeg har noe å blogge om...
Og idag blir det utsnitt fra Linus rom...
Det ikke overmøblerte rom...
Kjøpte en sukkulent til han som får piffe opp vinduskarmen...
Ja...
Og snart skal jeg kjøpe en stor... fluff... rund.... og svart matte...
Men ikke ennå...
Kommer bare bli ødelagt av alt byggstøv som vi lever i....








Nå skal jeg hoppe opp i TV sofaen...
Slappe litt av etter å ha gjort en innsats under discoet til Theodors klasse...
En suksess...
Perfekt!

Det får bli siste avsnitt av Sommar med Ernst...

Og ett glass rødt... og litt chips...

....Ha en flotters fredag kveld...
...Lena...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar