tirsdag 2. september 2014

Jeg fant dataen....

Jisses...

Hvilket kaos vi bor for tiden....
Og jippi så glad jeg ble da jeg øynet muligheten til å blogge....
Dataen har jo vært helt borte i kaoset...
Nå er den bare veldig nedstøvet...

Har ett bilde på kaoset...



Ja...
Dere ser jo...

Men lyspunktet er at Linus rom er ferdig...
Han ligger i skrivende stund og sover der...
I det hvite rommet med en seng i...
Veldig glad...
og litt skuffet over at jeg ikke har mala svart...
Men det blir det ikke... kanskje en tavlevegg kan jeg strekke meg til....
Vi får vel se...
Nå blir det tomt i rommet en stund til vi kommer oss til Ikea og kan kjøpe garderobe og skrivebord...
Ting tar tid...
I mellomtiden er jeg ikke arbeidsløs.....

Skal se om jeg får til bilder på det hvite rommet imorgen....

...Natta...
...Lena...

1 kommentar:

  1. Meeen... hahaha klart du ska måla hans rum svart om han vill ha det :)) :P

    Oj så fint det blir!! Ljust och öppet. Och vitt förstås ;)

    Vi ses på fredag! Disco you know...

    SvarSlett