lørdag 6. september 2014

I mitt neste liv...

Heihei....

Her sitter jeg og har verdens nakkevondt...
Fikk det etter en heldag ute i hagen hvor jeg har flyttet og stablet om veden...
Vi skal flytte på den lille boden jeg mala ifjor... 
Den skal få stå der den lange vedstabelen har stått...
Krysser fingrene for at ikke kommunen bryr seg om litt ommøblering på tomten...

Ja..
SÅ har jeg luka ugress i åkern...
Var komplett overgrodd der... men nu er det ordnings igjen...
Skal bare sette ned ett par jordbærplanter som en snill sjel har spara til min lille åker...
Så får vinteren komme...

Uansett...
Med nakkevondt sitter jeg og spaner på nettet...
Og da kom jeg over hvor jeg skal bo i mitt neste liv...
Selvfølgelig i Stockholm...
Looove that city...

Må bare se til å bli født med masse penger for dyrt blir det...

Men veldig koselig og fint....
Se bare...






Perfekt...

Tenk å bo inne i en bygård... i ett eget hus...
Gah..
Jaja...
Bra karma kanskje fikser det til meg...


Nu...
Fortsette surfingen...
Imorgen...
Bærtur eller ugressluking...

...Lena....

2 kommentarer:

  1. Men jag vill inte att du flyttar :) Än hur fint, snyggt och bra det verkar..

    SvarSlett
    Svar
    1. Jammen... I mitt neste liv... Kanskje du bor i stan... istedenfor i skogen!?...

      Slett